Regulamin działania gabinetu Fizjo Femme- fizjoterapia kobiet
§1 Podstawa prawna
1. Fizjo Femme- fizjoterapia kobiet, zwana dalej Gabinetem jest firmą, w której świadczone są usługi fizjoterapeutyczne.
2. Gabinet znajduje się we Wrocławiu przy pl. Teatralnym 3, lok 8 (główne miejsce przyjmowania) oraz ul. Brzozowej 2, lok. 212 (gościnne miejsce przyjęć).
3. Siedziba firmy znajduje się w Czersku, przy ul. Tucholskiej 33
§2 Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług fizjoterapeutycznych w ramach wykonywania zawodu fizjoterapeuty.
2. Niniejszy Regulamin znajduje się na stronie internetowej www.fizjofemme.pl w miejscu STOPKA.
3. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z przestrzegania jego zasad.
§3 Cele i zadania
1. Celem działania Gabinetu jest świadczenie przez wykwalifikowany personel usług z zakresu fizjoterapii i masażu.
2. Do zadań Gabinetu należy w szczególności zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług fizjoterapeutycznych, z zastosowaniem znanych i sprawdzonych metod terapeutycznych, przestrzeganie etyki zawodowej, działanie promujące profilaktykę zdrowia, przestrzeganie praw Pacjenta oraz świadczenie usług z uwzględnieniem potrzeb i bezpieczeństwa Pacjenta.
§4 Czas i miejsce świadczenia usług
1. Fizjo Femme- fizjoterapia kobiet jest otwarty od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych.
2. Usługi są świadczone stacjonarnie, pod adresami wskazanymi powyżej.
3. Zarówno pomieszczenie Gabinetu, jak i wykorzystywane w nim urządzenia spełniają wymagania, jakim powinny odpowiadać podmioty wykonujące działalność leczniczą, w tym także praktykę zawodową fizjoterapeutów.
§5 Zasady rezerwacji i odwoływania terapii
1. Rezerwacji wizyty można dokonać telefonicznie pod nr tel.: 886 435 976, internetowo, przez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie internetowej www.fizjofemme.pl w zakładce KONTAKT, poprzez kontakt drogą mailową na info@fizjofemme.pl oraz poprzez system rezerwacji medfile.pl online, z którym Gabinet ma podpisaną umowę
2. Dokonując rezerwacji należy podać imię, nazwisko i numer telefonu do kontaktu.
3. Istnieje możliwość przeniesienia wizyty na inny termin pod warunkiem dostępności wolnych miejsc i telefonicznym uprzedzeniu o zmianie co najmniej 1 dzień wcześniej.
4. Odwołania wizyty można dokonać telefonicznie nie później niż 24 godziny przed umówionym terminem.
5. Odwołanie wizyty później niż 24 godziny przed zaplanowanym terminem skutkuje pobraniem opłaty w wysokości 50% ceny zabiegu. Należność zostanie doliczona do rachunku podczas kolejnej wizyty.
6. W przypadku dwukrotnego niestawienia się w ustalonym terminie, podczas rezerwacji kolejnego zabiegu Pacjent zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 50% jego ceny, który to przepada z chwilą niepojawienia się w umówionym czasie.
§6 Organizacja i przebieg wizyty
1. Pacjent proszony jest o przybycie na wizytę kilka minut wcześniej przed wyznaczoną godziną.
2. Spóźnienie się na wizytę skutkuje skróceniem czasu terapii.
3. Podczas pierwszej wizyty zostanie przeprowadzony wywiad i badanie przedmiotowe, a także, na ich podstawie, określony cel i plan terapii.
4. Przed przystąpieniem do terapii Pacjent wyraża zgodę na piśmie na jej przeprowadzenie.
5. Fizjoterapeuta może odmówić przeprowadzenia terapii bądź przerwać zabieg, jeśli:
a. Pacjent nie zachowuje podstawowych zasad kultury i dobrego wychowania, naruszając godność osobistą terapeuty,
b. uzna, że zagraża ona zdrowiu Pacjenta,
c. podczas zabiegu stwierdzi pogorszenie samopoczucia Pacjenta lub wystąpienie zmian w wyglądzie skóry.
6. Do terapii Pacjent nie rozbiera się bardziej niż wymaga tego opracowywane miejsce bólowe.
7. Fizjo Femme- fizjoterapia kobiet prowadzi i przechowuje dokumentację medyczną zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapewnia ochronę danych w niej zawartych.
8. Dokumentacja medyczna może zostać udostępniona na pisemny wniosek:
a. Pacjenta, którego ta dokumentacja dotyczy, jego przedstawiciela ustawowego lub osoby pisemnie upoważnionej przez Pacjenta,
b. zakładowi opieki zdrowotnej i osobom wykonującym zawód medyczny poza zakładami opieki zdrowotnej, jeśli dokumentacja ta jest niezbędna do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych,
c. innym, upoważnionym na podstawie obwiązujących przepisów, podmiotom.
§7 Prawa i obowiązki Pacjenta
1. W czasie korzystania z usług Gabinetu, Pacjent ma prawo do:
a. poszanowania godności oraz uprzejmego traktowania przez personel Gabinetu,
b. świadczeń wykonywanych przez personel o odpowiednich kwalifikacjach,
c. uzyskania rzetelnej informacji o swoim stanie zdrowia, proponowanych metodach terapeutycznych, następstwach ich zastosowania lub zaniechania,
d. pełnej dyskrecji jego osoby,
e. pomocy i wyjaśnień o sposobie przygotowania do zabiegu,
f. wyrażenia zgody lub odmowy wykonania zabiegu po uzyskaniu odpowiednich informacji.
2. W czasie korzystania z usług Gabinetu, Pacjent ma obowiązek:
a. poinformować personel o stanie swojego zdrowia, aktualnych i przebytych schorzeniach oraz istniejących przeciwwskazaniach do terapii,
b. poinformować personel o aktualnych urazach, stanach bólowych i innych objawach powstałych wskutek przeprowadzonej terapii, gdyż może mieć to istotny wpływ na przebieg dalszej fizjoterapii,
c. przestrzegania zasad higieny osobistej,
d. posiadania stroju sportowego podczas terapii,
e. przestrzegania zaleceń fizjoterapeuty,
f. okazania skierowania na zabiegi (jeśli takie posiada) i dodatkowych wyników badań (USG, RTG, MRI itp.).
UWAGA!
Jakiekolwiek urazy powstałe wskutek zatajenia przez Pacjenta informacji o stanie zdrowia bądź niestosowania się do zaleceń fizjoterapeuty nie mogą być podstawą do roszczeń wobec Fizjo Femme- fizjoterapia kobiet.
§8 Vouchery upominkowe
1. W Gabinecie dostępne są vouchery upominkowe, które można nabyć w stacjonarnie (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym daty odbioru) pod adresami wskazanymi powyżej oraz w formie elektronicznej, na wskazany adres e-mail.
2. Voucher można wykorzystać na zabiegi fizjoterapeutyczne z oferty Gabinetu.
3. Voucher realizowany jest w godzinach pracy Gabinetu.
4. Zarówno rezerwacja, jak i odwołanie wizyty z voucher’u odbywa się na zasadach ogólnych, określonych w §5 Regulaminu.
5. Voucher ważny jest 3 miesiące od daty zakupu.
6. Voucher nie podlega wymianie na gotówkę.
7. Voucher nie łączy się z innymi promocjami/ bonami.
§9 Przepisy porządkowe
1. Na terenie Gabinetu istnieje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych oraz bycia pod ich wpływem, a także zażywania środków odurzających.
2. Pacjenci przebywający na terenie Gabinetu zobowiązani są do poszanowania mienia będącego jego własnością oraz należącego do innych Pacjentów, jak również do zachowania czystości.
3. Za zniszczenie mienia, o którym mowa w ust. 2, Pacjenci ponoszą pełną odpowiedzialność finansową.
4. W Gabinecie nie świadczy się usług seksualnych. Jakiekolwiek próby namawiania do nich skutkują przerwaniem zabiegu oraz pobraniem od Pacjenta opłaty w wysokości 100% jego wartości.
§10 Postanowienia końcowe
1. Każdy Pacjent zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
3. Fizjo Femme- fizjoterapia kobiet zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu.
4. Niewyrażenie zgody na postanowienia Regulaminu jest równoznaczne z brakiem możliwości
korzystania z usług Gabinetu.
5. Wszelkie skargi/ wnioski Pacjent może składać na piśmie na adres korespondencyjny:
Fizjo Femme- fizjoterapia kobiet Marta Błocińska
ul. Tucholska 33
89-650 Czersk
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@fizjofemme.pl
Wszystkie skargi/ wnioski rozpatrywane są w terminie 30 dni roboczych od dnia ich wpływu.
§11 Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe Pacjenta przetwarzane są na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
2. Obowiązek informacyjny – art. 13 RODO przekazywany jest Pacjentowi podczas pierwszej wizyty jako odrębny dokument.
Regulamin obowiązuje od 1.03.2025